De ce ai nevoie de utilitare de SEO?

De ce ai nevoie de utilitare de seo

Multe branduri și companii știu (sau cred că știu) că au nevoie de SEO pentru proprietățile lor digitale și beneficiile pe care le vor obține de la acea activitate de SEO implementată în numele lor.

SEO vă îmbunătăți cu siguranță căutarea și vizibilitatea unui site web, dar ce alte valori reale oferă? De ce SEO este atât de important?

Aceste motive ar trebui să ofere o anumită claritate, indiferent de dimensiunea industriei sau a afacerii, de ce întreprinderile au nevoie de SEO pentru a trece la nivelul următor? Dacă aveți nevoie de utilitare SEO la cel mai mic preț vă recomandăm SEOAccounts, locul în care aveți acces la peste 80 de tooluri SEO contra unui preț mic.

1. Căutarea organică este, cel mai adesea, sursa primară a traficului site-urilor web
Cercetarea organică reprezintă o parte importantă a performanței site-urilor de afaceri, precum și o componentă critică a canalului cumpărătorului și, în final, obținerea de către utilizatori a unei conversii sau a unui angajament.

După cum știu cei de pe piață, Google deține o parte semnificativ mai mare din piața de căutare decât concurenții precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo și mulți, mulți alții.

Asta nu înseamnă că toate motoarele de căutare nu contribuie la vizibilitatea unei mărci – ei o fac – este doar că Google deține aproximativ 75% din piața de căutare globală. Este lider clar și, prin urmare, orientările sale sunt importante de urmat.
Dar restul de 25% din piață deținută de alte motoare este în mod evident valoroasă și pentru branduri.

Google, fiind cel mai vizitat site din lume (și mai ales în Statele Unite), se întâmplă, de asemenea, să fie cel mai popular furnizor de e-mail din lume (cu peste 1 miliard de utilizatori). Nu mai vorbim de faptul că YouTube este cel de-al doilea motor de căutare cel mai mare.

Știm că o majoritate clară a lumii care are acces la internet vizitează Google cel puțin o dată pe zi pentru a obține informații.

2. SEO construiește încredere și credibilitate
Scopul oricărei experiențe SEO este de a stabili o bază solidă pentru un site frumos, cu o experiență curată și eficiență a utilizatorului, ușor de descoperit în căutare, datorită încrederii și credibilității brandului și a proprietăților sale digitale.

Multe elemente intră în stabilirea autorității în ceea ce privește motoarele de căutare precum Google. În plus față de factorii menționați mai sus, autoritatea este acumulată în timp ca urmare a unor elemente cum ar fi:
• Profiluri de backlink de calitate.
• Comportamentul pozitiv al utilizatorilor.
• Semnale automate.
• Elemente și conținut optimizate pe pagină.

Dar stabilirea acestei autorități va face mai mult pentru un brand decât majoritatea, dacă nu toate, alte optimizări digitale. Problema este că este imposibil să construim încredere și credibilitate peste noapte – la fel ca viața reală. Autoritatea este câștigată și construită în timp.
Stabilirea unui brand ca autoritate necesită răbdare, efort și angajament, dar se bazează și pe oferirea unui produs sau serviciu valoroase, care să permită clienților să aibă încredere în brand.